درمان سرماخوردگی با روغن کندر

در فصل زمستان همیشه با سرماخوردگی افراد مواجه هستیم. که آبریزش بینی، عطسه، گلو درد را به همراه دارد. برای درمان سرما خوردگی میتوانید از روغن کندر استفاده کنید زیرا سبب تقویت سیستم ایمنی بدنی شما می شود و درد های به وجود آمده از سرما خوردگی را کاهش می دهد.

کاهش استرس با روغن کندر

اگر جزو افرادی هستید که دچار استرس و اضطراب بسیاری می باشید. مقداری کندر همراه خود داشته باشید و آن را تنفس کنید زیرا این فرآیند موجب سلامت جسم و روح افراد می شود و ضربان قلب آنهارا کاهش می دهد.

طرز مصرف روغن کندر

اساس کندر را به همراه مقداری عسل و لیمو مخلوط کنید. این مخلوط دارای خواص بسیاری است که در حین مصرف از اثرات آن مطلع خواهید شد.

روغن کندر تسکین کننده ی انواع درد های مفصلی

بدن دردی که اکثر با سرماخوردگی و دیگر بیماری ها همراه است بسیار دشوار است. روغن کندر یک مسکن طبیعی و بسیار عالی می باشد. هنگامی که با درد بدن مواجه می شوید میتوانید این روغن راه بر محل های مورد نظر به خصوص شانه و گردن بمالید و سپس ماساژ دهید تا این روغن بتواند از طریق منافذ پوستی ورود کند و باعث تسکین درد شما شود.

روغن کندر برای تقویت سیستم ایمنی بدن

همانطور که گفته شد روغن کندر سبب تقویت سیستم ایمنی شما می شود و باعث مقاوم شدن بدن در برابر انواع بیماری ها می شود. روغن کندر نیز می تواند باکتری ها و ویروس ها و حتی سرطان را نابود کند. اگر مطمئن هستید که دچار حساسیت نمی باشید مقداری از روغن کندر را با روغن نارگیل و یک قاشق چای خوری عسل و مقداری آب مخلوط کرده و میل کنید.

درمان سرفه با روغن کندر

سرفه یک خطر جدی برای ریه ها است. که معمولا با سرماخوردگی همراه است اگر مبتلا به سرفه و یا گلو درد هستید، مقداری روغن کندر را غرغره کنید و بر روی گلو و گردن خود بمالید تا سبب تسکین سرفه و گلو درد شما شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *