رشد ناخن با روغن زیتون

روغن زیتون اثرات شگفت انگیزی در رشد ناخن ها دارد و باعث سلامتی ناخن ها می شود. اگر ناخن شکننده ای دارید میتوانید یک‌چهارم لیوان روغن زیتون را به آرامی گرم کنید و یک‌کپسول ویتامینEرا به آن اضافه کنید. سپس این‌مخلوط به دست آمده را روی سطح ناخن و اطراف آن بریزید و به آرامی ماساژ دهید. روغن زیتون موجب بهبود و قوی تر شدن ناخن هایتان می شود و نقش موثری در انعطاف پذیری آنها دارد. همچنین ویتامینEنیز سبب تغذیه ناخن هایتان می شود.

چگونگی استحکام ناخن های باروغن زیتون

اگر میخواهید ناخن های بادوام تر و محکم تر داشته باشید نصف فنجان پوست گردو را بکوبید و یک قاشق روغن زیتون و روغن کرچک و عسل اضافه کنید تا کاملا حالت چسبندگی در آن ایجاد شود. سپس آن را به طور کامل رو ناخن هایتان بمالید و ماساژ دهید و بعداز اتمام این فرایند دستان خود را بشویید. همچنین توصیه می شود که این روش را دوبار در هفته انجام دهید.

چگونگی افزایش رشد ناخن های باروغن زیتون امکان پذیراست؟

آیا دوست دارید که رشد ناخن هایتان افزایش پیداکند؟ برای انجام این کار میتوانید نصف فنجان آب گوجه فرنگی رنده شده را به همراه دو قاشق روغن زیتون مخلوط کنید و ناخن هایتان را حداکثر به مدت ده دقیقه در این مخلوط بگذارید و سپس انگشتان خود را بشویید و خشک‌کنید. بیوتین یک ماده طبیعی است که برای رشد مو و ناخن استفاده می شود. همچنین روغن زیتون نیز میتواند ناخن هارا مرطوب نگه دارد.

نکاتی که برای محافظت از ناخن ها باید توجه‌کنیم!

مواردی که برای داشتن ناخن های سالم تر و زیباتر باید رعایت کنیم:
۱_سعی کنید که با مواد شیمیایی تماس نداشته باشید و یا از دستکش استفاده کنید.
۲_به طور مرتب ناخن هایتان را کوتاه کنید و از بلند شدن آنها جلوگیری کنید.
۳_ناخن های خود را تمیز کنید واگر دچار قارچ هستید آن را فورا درمان کنید زیرا قارچ ها از رشد ناخن ها جلوگیری میکنند.
۴_از جویدن ناخن هایتان جدا پرهیز نمایید.
۵_اگر میتوانید هروز صبح ناخن های خود را در معرض نور خورشید قرار دهید تا ویتامینDجذب ناخن هایتان شود تا به رشد آنها کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *