تخم بلدرچین

تخم بلدرچین از خواص و اهمیت غذایی بسیاری برخوردار است. به همین علت درمان کننده ی برخی از بیماری های است. این تخم مرغ برای کودکان بسیار مفیداست و تاثیرات مثبتی را برای آنها در پی دارد. تخم بلدرچین در سراسر دنیا وجود دارد.

فواید درمانی تخم بلدرچین

تخم بلدرچین سبب تقویت سیستم ایمنی و حافظه می شود، و به افزایش هموگلوبین ها در بدن کمک میکند و میتواند سموم فلزی بدن را دفع نماید. تخم بلدرچین باعث بهبود عملکر کلیه، کبد و صفرا می شود. اگر کودک شما دچار آلژی است تخم بلدرچین میتواند موجب بهبود آن شود. همچنین این تخم مرغ به مغز و حافظه کمک شایانی میکند.

درمان سرفه با تخم بلدرچین

اگر مدام دچار سرفه و مشکلات تنفسی هستید مصرف تخم مرغ بلدرچین را فراموش نکنید زیرا حاوی مواد مغدی است که باعث کاهش تعداد دفعات سرفه می شود. همچنین به دلیل پروتئین فراوانی که دارد آسم را در افراد کاهش می دهد.

اهمیت غذایی تخم بلدرچین

تخم بلدرچین سرشار از ویتامین هایA،B،B2،B6، آهن، منیزیم، روی، مس فلز است که مبتلا شدن کودکان به کمبود آهن و کم خونی را کاهش می دهد.

فواید درمانی تخم بلدرچین برای بدن

این تخم مرغ سبب شکل گیری هرچه بهتر سلول های خونی می شود. وجود مواد مغذی در تخم‌مرغ بلدرچین باعث رشد صحیح استخوان ها و دندان ها و ناخن ها می شود و باعث افزایش گلبول های قرمز در بدن می شود.

درمان سرطان با تخم بلدرچین

تخم بلدرچین به دلیل اهمیت غذایی که به خود اختصاص داده است درمان کننده ی جدی برای بیماری های لاعلاج است و به عنوان یک دشمن جدی برای سرطان از آن یاد می شود.

چگونه تخم بلدرچین را مصرف کنیم؟

ابتدا تخم‌مرغ ها را به طور کامل بشویید سپس یک قابلمه آب را روی شعله ملایم گاز قرار دهیدو مقداری نمک در آن بریزید وقتی مشاهده کردید که آب قابلمه به طور کامل جوش آمده تخم مرغ هارا درون قابلمه بگذارید سپس بعد از گذشت حداقل ۳الی۴ دقیقه میتوانید آنها را میل کنید.

مضرات تخم بلدرچین چیست؟

همان اندازه که تخم‌بلدرچین خواص و فوایدی دارد میتواند مضراتی را نیز برای افراد در پی داشته باشد به همین دلیل در مصرف این تخم مرغ باید احتیاط کرد. زیاده روی در مصرف آن باعث می شود که کلسترول خون افزایش پیدا کند. اگر دچار ناراحتی کبد و کلیه هستید حتما قبل از مصرف با پزشک متخصص مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *